2 Οκτ 2015

1η Οκτώβρη. Ημέρα 3η

Καλό μήνα κι η ευχή ναμαι εδώ και τον επόμενο μήνα :)
...και ξεκινάω με ένα αγαπημένο τραγούδι για το φθινόπωρο 
που μπήκε για τα καλά από τους αγαπημένους Simon & Garfunkel 




 πρωινό στο γραφείο και πάλι... το γνωστό γιαούρτι με το μούσλι Alpen σήμερα έβαλα 2 κουτ. μούσλι (2Μ)








                                         αργότερα η κλασσική μπανάνα (0Μ)





και γύρω στις πέντε άνοιξα το ταπεράκι με το κοτομπίφτεκο και το λαχανόρυζο μαγειρεμένα με ελάχιστο λάδι και ρύζι (4Μ)



απόγευμα στο βαμπένε καφεδάκι με φίλους, συνεχίσαμε με μπύρες, πήρα μια μικρή που δεν την ήπια όλη και που'σαι δεν άγγιξα τα πατατάκια!!! Κάνω δίαιτα λέω και με κοιτάνε με ύφος που έλεγε "πάλι;;;!!!" ή έτσι μου φάνηκε

με έκοψε η πείνα και γύρισα σπίτι... έκανα τη μισή διαδρομή με το λεωφορείο και την υπόλοιπη με τα πόδια

το βραδυνό μου: λίγο λαχανόρυζο κι ένα μηλαράκι (έφαγα το μισό) (1Μ)





το ξημέρωμα ξύπνησα πεινώντας και τσίμπησα 2 φρυγανάκια 61 θερμιδάκια έκαστον!!! Δεν πειράζει το πρωινό μου δε θα έχει μούσλι (2Μ)




9 ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ!!!







περπατηματάκι!!! 
δεν το λες κι άσχημα αλλά θα...
μπορούσα και περισσότερο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου