πρωινό: 4 μπουκιές παξιμάδι κι αργότερα μια μπανάνα
αργότερα έφαγα τη μισή σχεδόν από αυτή τη σαλάτα, χωρίς λάδι μόνο με ξύδι
στη συνέχεια έφαγα τα γιουβαρλάκια μου με 2 παξιμάδια με λιναρόσπορο
όλη μέρα κι όλη νύχτα πεινούσα
ή είχα την εντύπωση ότι πεινούσα
το απόγευμα ήπια ένα καπουτσίνο σκέτο
και το βράδυ τρελαμένη απ την πείνα τρώω άλλες τρεις μπουκίτσες παξιμάδι
πεινούσα, πεινούσα συνεχώς
βάζω πάλι αρκετά γιουβαρλάκια να φάω με φέτα
τελικά δεν τα τρώω όλα
προφανώς και ψυχολογική είναι η πείνα μου... λες και δεν το ξέρω...
πριν...
μετά...


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου