21 Δεκ 2015

Σάββατο 19 Δεκέμβρη 2015. Ημέρα 82η

Το βράδυ κοιμήθηκα στην Ελεάννα και μου ετοίμασε ένα υπέροχο πρωινό που φάγαμε στο βγαλμένο απ τα παραμύθια καθιστικό της, στολισμένο! στο πνεύμα των ημερών χεχε
μου έφτιαξε ένα τοστ, αυγουλάκι τηγανητό σε νερό με ξύδι(!!!), με μια σάλτσα φέτας από πάνω και μπέικον που έφερε απ τα λοντίνα
έφαγα το μισό τοστ
όλο το ψωμάκι και το αυγό που είναι κάτω από τη σάλτσα φέτας και το μισό μπέικον που ήταν πολύ νόστιμο, καμία σχέση με τα μπέικον που τρώμε εδώ...






το απόγευμα γύρισα σπίτι κι έφαγα γιουβαρλάκια









το βράδυ έφτιαξα πιτάκια με τυρί, ποντιακό έδεσμα, τα λέμε "πισία" για πρώτη φορά
άρεσαν πολύ στον καλό μου
κι έφαγα 2 κομμάτια
τώρα θα μου πεις
κάνεις δίαιτα εσύ;
εεε ότι μπορώ
για μένα είναι σημαντικό να μπορέσω να ελέγξω την επιθυμία μου για τζανκ φουντ και γλυκά γιατί αυτά έτρωγα πάντα 
και δεν μου είναι καθόλου εύκολο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου