αργία, ουάουυυ
ξύπνησα αργά με διάθεση να φάω τα πάντα
δεν είχα γιαούρτι, οπότε έφαγα παξιμάδι με φέτα τυρί και λαδάκι, δεν είχα ούτε ντομάτα...
αργά το απόγευμα έφαγα γίγαντες που μαγείρεψα με αρκετό λαδάκι όμως έμεινε στο πιάτο, μιας και δεν έφαγα καθόλου ψωμί
και το βράδυ ηλιοσπόρια και green cola
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου