30 Οκτ 2015

Τετάρτη 28 Οκτώβρη. Ημέρα 30η


αργία, ουάουυυ 
ξύπνησα αργά με διάθεση να φάω τα πάντα
δεν είχα γιαούρτι, οπότε έφαγα παξιμάδι με φέτα τυρί και λαδάκι, δεν είχα ούτε ντομάτα...




αργά το απόγευμα έφαγα γίγαντες που μαγείρεψα με αρκετό λαδάκι όμως έμεινε στο πιάτο, μιας και δεν έφαγα καθόλου ψωμί




 


και το βράδυ ηλιοσπόρια και green cola






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου