28 Οκτ 2015

Τρίτη 27 Οκτώβρη. Ημέρα 29η








πρωινό: γιαούρτι με μούσλι και μια μπανάνα







είχα πολύ δουλειά, δεν έφαγα τίποτε άλλο, αφού έφυγα σκέφτηκα το ταπεράκι με τα γιουβαρλάκια που ξέχασα να φάω και ήταν ακόμα στο γραφείο... θα το βρώ την πέμπτη ξυνισμένο χεχε 





μετά τη δουλειά, πήγαμε σε μια ταβέρνα με φίλους και παραγγείλαμε παϊδάκια και μια ποικιλία με διάφορα ψητά
γέμισα το πρώτο πιάτο με χόρτα, 
φέτα και λίγες πατάτες τηγανητές
 

δεύτερο πιάτο μαρουλάκι,
τρίτο  λίγο μπιφτέκι και συκώτι, 


 τέταρτο 2-3 παϊδάκια























βόλτα στα εξάρχεια και στα πέριξ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου