με το που ξύπνησα ανέβηκα στη ζυγαριά
104,1 (-700γραμμάρια)
οκ έφαγα κρυάδα...
είχα το βουλιμικό την κυριακή, μα δεν έφαγα ούτε ένα τόσο δα γλυκάκι
ίσως πρέπει να αυξήσω το περπάτημα, την κίνηση γενικότερα
4,7 κιλά έχασα στις 4 εβδομάδες, που δεν ήταν και οι καλύτερες
πέρασα μια ίωση, θεματάκι με το πόδι
και εντάξει
δεν πείνασα ιδιαίτερα
ουσιαστικά είναι τρεις οι εβδομάδες γιατί για μια εβδομάδα το ξέσκισα,
τότε που η ίωση ήταν πολύ στα πάνω της
οκ
παμ παρακάτ
για όσο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου