πρωινό στο γραφείο μια μπανάνα και αργότερα ένα γιαούρτι 2% λιπ και 2-3 κσ μούσλι
έφερα μαζί μου κι ένα μπωλάκι από τα γιουβαρλάκια-κιμαδόσουπα και τα έφαγα γύρω στις 4
μετά βρέθηκα με μια φίλη ήπιαμε καφέ και
μετά φάγαμε
παραγγείλαμε αρνάκι λεμονάτο με πληγούρι
και μια μεγάλη σαλάτα που είχε ρόκα,
μαρούλι, μανιτάρια
και μετσοβόνε καπνιστό,
ήπια κι ένα ποτήρι κρασί
φωτογράφησα τι έφαγα
και με κοιτούσε η φίλη μου περίεργα χεχε
από περπάτημα το τερματίσαμε, δηλ. τπτ



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου