26 Οκτ 2015

Κυριακή 25 Οκτώβρη. Ημέρα 27η

Μας πήρε και μας σήκωσε....
Ο Παναγιωτάκης πρωί πρωί ρίχνει την ιδέα για κείνες τις ωραίες τηγανίτες τις αλμυρές που φτιάχνω... "αλλά κάνεις δίαιτα" λέει... "διατροφή" συμπληρώνω και σηκώνομαι απ τον καναπέ 
Δε γ@μιέται... Τις έφτιαξα και πρέπει να έφαγα 7-8, έτρωγα τηγανίζοντας!!!


το μεσημέρι έφαγα τα γιουβαρλάκια-κιμαδόσουπα, ένα γεμάτο-γεμάτο πιάτο!


το βράδυ ήρθε στο σπίτι ένας φίλος, 
παραγγείλαμε σουβλάκια με πατάτες κλπ 
έφαγα αρκετές πατάτες, μια πίτα χωρίς κρέας 
και λίγη φέτα 
(δεν τα φωτογράφησα για ...ευνόητους λόγους)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου