26 Οκτ 2015

Σάββατο 24 Οκτώβρη. Ημέρα 26η

Το πρωινό μου μια φέτα πεπόνι, ένα αχλάδι και μούσλι




Μεσημέρι έφαγα γιουβαρλάκια που βγήκαν περίπου σαν κιμαδόσουπα (!!!) μάλλον οφείλεται στο ότι δεν έβαλα αλεύρι στα κιμαδομπαλάκια και διαλύθηκαν. Ενιγουέι είναι πολύ νόστιμα και βγήκαν αρκετά, θα τρώω για μέρες (δε με χαλάει, αγαπημένο φαγητό!)




Το βράδυ δεν έφαγα τίποτε, 
ήπια μόνο ένα κουτάκι green-cola 
και μισό σακουλάκι ηλιόσπορους 
(γύρω στα 100 γρ) 
βλέποντας ταινίες με τον παναγιώτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου