Το πρωινό μου μια φέτα πεπόνι, ένα αχλάδι και μούσλι
Μεσημέρι έφαγα γιουβαρλάκια που βγήκαν περίπου σαν κιμαδόσουπα (!!!) μάλλον οφείλεται στο ότι δεν έβαλα αλεύρι στα κιμαδομπαλάκια και διαλύθηκαν. Ενιγουέι είναι πολύ νόστιμα και βγήκαν αρκετά, θα τρώω για μέρες (δε με χαλάει, αγαπημένο φαγητό!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου