Συνήθως ενημερώνω το μπλόγκ την επόμενη μέρα, αλλά η προηγούμενη δεν τέλειωσε τόσο νορμάλ και γενικώς είχα μια χάλια διάθεση όλο το ΣΚ
Όλο σχεδόν το βράδυ της Παρασκευής το έβγαλα στον Ευαγγελισμό γιατί ένιωσα έναν πόνο στο στήθος που με φόβισε. Τελικά εντάξει είχα ένα χάλια καρδιογράφημα, οι υπόλοιπες εξετάσεις καλές και θέλησαν να με κρατήσουν στο νοσοκομείο για παρακολούθηση (είχε ξανασυμβεί στο παρελθόν) λόγω του καρδιογραφήματος και των επιπλέον κιλών, μα την κοπάνησα... δεν είμαστε για τέτοια παρασκευή βράδυ
Η διάθεσή μου ήταν άσχημη όλο το ΣΚ. Προσπάθησα να κρατηθώ για να μην τρέξω στο γλυκό απάγκιο μου χεχε. Είχα καλή δικαιολογία...
Το κράτησα τελικά και δεν έφαγα ούτε ένα τόσο δα γλυκάκι

Το πρωί της Παρασκευής έφαγα ένα γιαούρτι 2%
με 2 αχλάδια μικρά και μούσλι.
Όλα χώρεσαν σαυτό το πλαστικό
ποτηράκι που έχω στο γραφείο για τον καφέ μου
Το μεσημέρι έφαγα φακές με φέτα
και μια μπανάνα
Όλο σχεδόν το βράδυ της Παρασκευής το έβγαλα στον Ευαγγελισμό γιατί ένιωσα έναν πόνο στο στήθος που με φόβισε. Τελικά εντάξει είχα ένα χάλια καρδιογράφημα, οι υπόλοιπες εξετάσεις καλές και θέλησαν να με κρατήσουν στο νοσοκομείο για παρακολούθηση (είχε ξανασυμβεί στο παρελθόν) λόγω του καρδιογραφήματος και των επιπλέον κιλών, μα την κοπάνησα... δεν είμαστε για τέτοια παρασκευή βράδυ
Η διάθεσή μου ήταν άσχημη όλο το ΣΚ. Προσπάθησα να κρατηθώ για να μην τρέξω στο γλυκό απάγκιο μου χεχε. Είχα καλή δικαιολογία...
Το κράτησα τελικά και δεν έφαγα ούτε ένα τόσο δα γλυκάκι
Το πρωί της Παρασκευής έφαγα ένα γιαούρτι 2%
με 2 αχλάδια μικρά και μούσλι.
Όλα χώρεσαν σαυτό το πλαστικό
ποτηράκι που έχω στο γραφείο για τον καφέ μου
Το μεσημέρι έφαγα φακές με φέτα
και μια μπανάνα
ε μετά πήγα στο νοσοκομείο, τελειώσαμε γύρω στις 3 το ξημέρωμα
και πήρα από το έβερεστ γιατί πεινούσα πολύ
μια τυρόπιτα (έφαγα τη μισή) κι ένα χυμό λάιφ (καρότο πορτοκάλι)
περπατηματάκι....



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου