«Περιστέρι και Μοσχάτο, βρε, Τα 'καν’ όλα άνω κάτω.
Καμίνια και Αγιά Σωτήρα, βρε τα πνιξ’ όλα η πλημμύρα.»
βρέχει, βρέχει πολύ, σήμερα, χτες..
και σκέφτομαι όλους αυτούς τους ανθρώπους, τους πρόσφυγες, τους άστεγους,
αυτούς εκεί τους άλλους φτωχοδιάβολους στα νοτιοδυτικά που κάθε φορά μαζεύουν τα κομμάτια τους...
πάμ παρακάτ...
όλα στο πόδι... πολύ δουλειά
στο γραφείο απ το πρωί ώς τις έξι περίπου έφαγα
ένα μήλο και μια μπανάνα πολτοποιημένα
με 2-3 κουταλιές μούσλι
αργότερα ένα αυγό
μπωλάκι με φακή από το σπίτι...
οι φακές είναι μαγειρεμένες με ελάχιστο
λάδι και πορτοκάλι
το απόγευμα πήγα για καφεδάκι και με κέρασαν και 2 ρακές
αργά το βράδυ έφαγα ένα μπωλάκι
χορτόσουπα που με τράταρε η ελεάννα
πολύ νόστιμη, ευχαριστώώώ
πρόσθεσα 2 κ.σ. ελαιόλαδο και λεμονάκι
περπατηματάκι...
πήρα τον ηλεκτρικό στην επιστροφή
και κατέβηκα μια στάση πριν

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου