Πρωί- πρωί πήγα να πάρω τα αποτελέσματα από το τεστ ΠΑΠ... πολύ αγωνία
Τελικά ήταν καλά!
Πρωινό στο κυλικείο του νοσοκομείου: μια μπάρα δημητριακών κι ένα γιαούρτι
Το απόγευμα μετά το γραφείο πήγαμε
να δούμε πως ....κουνιούνται οι βάρκες, στην Πειραϊκή!

μαλαματίνα (2 ποτήρια)
και στο τέλος μας έφερε το αγαπημένο μου γλυκό....
το δοκίμασα, αλλά έμεινα στη μια κουταλιά
περπατήσαμε και λιγουλάκι, πριν φάμε είπε η ελεάννα και είχε δίκιο... μετά το φαί σερνόμασταν και πήραμε και όμορφες φωτογραφίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου