21 Οκτ 2015

Τρίτη 20 Οκτώβρη. Ημέρα 22η



Πρωινό: γιαούρτι με μούσλι και μια μπανάνα



μετά τη δουλειά πήγα σε ένα συνεργατικό εστιατόριο το bread & roses 
και επέλεξα από τα πιάτα που είχε το πιο "λιτό"
μπιφτέκια + σαλάτα με ρόδι + νουντλς λαχανικών
έφαγα μόνο τα μπιφτέκια που ήταν πολύ νόστιμα και τη σαλάτα


για τη συνέχεια ήπια ένα ουίσκυ με 2 ελιές και αγγουράκι

περπατηματάκι, ελάχιστο αλλά έγινε...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου