Πρωινό: γιαούρτι με μούσλι και μια μπανάνα
μετά τη δουλειά πήγα σε ένα συνεργατικό εστιατόριο το bread & roses
και επέλεξα από τα πιάτα που είχε το πιο "λιτό"
μπιφτέκια + σαλάτα με ρόδι + νουντλς λαχανικών
έφαγα μόνο τα μπιφτέκια που ήταν πολύ νόστιμα και τη σαλάτα
για τη συνέχεια ήπια ένα ουίσκυ με 2 ελιές και αγγουράκι
περπατηματάκι, ελάχιστο αλλά έγινε...



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου