δευτέρα κάτι έχω, την τρίτη δεν αντέχω...
ζύγισμα σήμερα...
απέφυγα την τρίτη που μας πέρασε να ζυγιστώ
γιατί την είχα πέσει στην κατανάλωση όλων αυτών των "ωραίων" που μου έδειξαν τριψήφιο στη ζυγαριά
ενιγουέι
προχώρησα σαν να μην έγινε ποτέ....
η εβδομάδα που πέρασε είχε κι αυτή τις δυσκολίες της
πρόβλημα στην κίνηση και η ίωση που δεν έχει φύγει ακόμα
προσπάθησα, κάποια στιγμή ξέφυγα, επανήλθα κοκ
λοιπόν ζυγίστηκα
σήμερα είμαι 104,8 κιλά
συνολική απώλεια 4 κιλάκια
θα μπορούσα και καλύτερα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου