Δευτέρα πρωί γραφείο, μετά από τόσες μέρες
ουπςςς ξέχασα να το φωτογραφήσω!
πρωινό στο γραφείο... τοστάκι με τυρί και ντομάτα
και μια μπανάνα
το απόγευμα καφεδάκι στο βαμπένε...
πεινούσα αρκετά
ρίχνω την ιδέα να πάμε για μάσες
φράγκα δεν παίζουν πολλά
μα δε μ' αρέσουν
τελικά τους πείθω να πάμε στο salero
αγαπημένο εστιατόριο, αλλά πανάκριβο!
μας φέρνουν τα πρώτα... κρατιέμαι!
παίρνω γοπάκια στη σχάρα (έξι, τρώω τα πέντε), χόρτα
και 2 ποτήρια από ένα θεικό κόκκινο κρασί!
προσπαθώ να αυτοπεριοριστώ
δεν τα καταφέρνω ως το τέλος
τσιμπάω 2 κουταλιές από το μπράουνις με παγωτό (δεν φωτογράφησα το ατόπημα)

γύρισα στο σπίτι με λεωφορείο,
σταμάτησα 5-6 στάσεις πριν και περπάτησα λίγο
μετά την έπεσα για ύπνο νωρίς σχετικά, κάποια στιγμή ξύπνησα, νόμιζα ότι πεινούσα
και με διάθεση να φάω οτιδήποτε υπήρχε, αλλά ευτυχώς υπήρχαν μόνο διαιτητικά στο σπίτι κι ξαναγύρισα στο κρεβάτι μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου