όλη μέρα έκανα διάφορα στο σπίτι και ξεχάστηκα...
έφαγα νωρίς το απόγευμα
δυό μπιφτέκια και σαλάτα
το βράδυ ηλιοσπόρια και κοκακόλα ζίρο
ναι δεν πάμε καλά...
δε διατρέφομαι σωστά... μικρά γεύματα κλπ κλπ
αλλά οκ δεν είναι εύκολο
για μένα είναι σημαντικό ότι δεν τρώω πλέον γλυκά σοκολάτες τσιπς κλπ
όλο το προηγούμενο διάστημα τρεφόμουν αποκλειστικά με τέτοιες βλακείες
ενιγουέι βλέπουμε....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου