Ξύπνησα αργά, είχαμε κανονίσει με την Ελεάννα να πάμε βολτίτσα στη θάλασσα και να βρεθούμε με φίλους.

Με την τσίμπλα στο μάτι και χωρίς καφέ βράζω ένα αυγό παίρνω και μια μπανάνα για να μασήσω στο αυτοκίνητο
το μεσημέρι ψήσαμε σουβλάκια
έφαγα όλο το κρεατάκι
με τα γλυκαδάκια του
αλλά το μπρόκολο τελικά
ήταν αρκετά al dente για μένα
ήπια μπόλικο κρασάκι 4-5 ποτήρια
αλλά ήταν πολύ ωραίο
γυρίζοντας σπίτι βλέπω μια ταινιούλα και πίνω μια coca zero και ηλιοσπόρια (πρέπει να κοπεί αυτή η συνήθεια γιατί έχουν μπόλικες θερμίδες, αλλά υπάρχουν άλλα δυό σακουλάκια στο ντουλάπι...)
πρέπει να τα πετάξω όπως και τα φρυγανάκια εεε;
πρέπει να τα πετάξω όπως και τα φρυγανάκια εεε;
δεν έμεινα εκεί...
έκανα κολοκυθοκεφτέδες στις 12 το βράδυ!!!
(σημ. είναι το αγαπημένο μου φαγητό)
και έφαγα τους 4 με όλη τη φέτα!
Οι κολοκυθοκεφτέδες φαίνονται πολύ λαχταριστοί!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈφαγες πάντως νορμάλ ποσότητα απ' τους κολοκυθοκεφτέδες.
Έφαγες λίγο μέσα στην μέρα και ίσως αυτό να σε οδήγησε στο να τους φτιάξεις αργά το βράδυ. Μάλλον πεινούσες οργανικά. Πιστεύω θα σε βοηθήσει να τρως περισσότερο μέσα στην μέρα ώστε να χορταίνεις και να κρατιούνται μακριά τα υπερφαγικά! ;-)
Γιατί καλέ να πετάξεις τους ηλιόσπορους???
Πέρα του ότι είναι κρίμα να πετάμε φαγητό, ειδικά στις μέρες μας,
οι ηλιόσποροι, και μάλιστα ανάλατοι, είναι πολύ καλή και θρεπτική τροφή!
Αν το σακουλάκι είχε 150 γρ, οι πραγματικοί σπόροι που έφαγες ήταν περίπου 70-80 γρ (το μισό βάρος είναι τα φλούδια!). Τόσο περίπου ξηρούς καρπούς τρώω και εγώ τις περισσότερες μέρες!
:-)