Πρωινό: γιαούρτι με μήλο και μια μπανάνα
Το μεσημέρι έφαγα ένα μπιφτέκι με χόρτα κι ελάχιστο λάδι
και αργά το βράδυ έφαγα αυτό το σακουλάκι με ηλιοσπόρια (150 γρ) ξαναβλέποντας μια ταινία κι ένα αχλάδι
έκλεισε η μέρα ακούγοντας το σάουντρακ της ταινίας και ταξιδεύοντας σε απέραντα σιτοχώραφα, σε φαράγγια, ποτάμια και δάσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου