15 Οκτ 2015

Πέμπτη 15 Οκτώβρη. Ημέρα 17η.


Σήμερα όλη μέρα έκανα βόλτες. 
Πρωινό δεν πρόλαβα να ετοιμάσω στο σπίτι μιας και άργησα να ξυπνήσω. 
Πήρα ένα τοστ με τυρί και ντομάτα από το δρόμο.
Ναναι καλά η Ελεάννα που ήρθε και με πήρε από το σπίτι με το αυτοκίνητο. 
Πήγαμε θάλασσα, στο Λαγονήσι, εκείνη έκανε μπανάκι και καταζήλεψα!!! 
Ελπίζω ναμαι καλύτερα το Σάββατο να κολυμπήσω κι εγώ...




Μετά πήγαμε στα Καλύβια για μάσες!



 
Στην ταβέρνα παραγγείλαμε διάφορα. 
Αλλά έφαγα αυτό το πιάτο, που περιείχε σαλάτα, αρκετό κοκορέτσι που δεν το έφαγα όλο και 2 κομματάκια φέτα. 






Αντιστάθηκα στις πατάτες και στο φρυγανισμένο ψωμάκι
Στη συνέχεια ήρθε το επιδόρπιο... 
το γνωστό γιαούρτι με τα γλυκά κουταλιού. Έλα ρεεεε δύναμη!!!
Έφαγα ελάχιστο γιαούρτι, χωρίς τα παρελκόμενα 
και ήπια και μισό κουτάκι coca cola light






Στη συνέχεια πήγα σε ένα μπαράκι και ήπια μισό ποτήρι κρασί κόκκινο και γύρισα σπίτι νωρίς σχετικά. Με ενοχλούσε το πόδι...

Μόλις έβαλα στο μούλτι ένα μηλαράκι και μια μπανάνα, τα πολτοποίησα και πρόσθεσα και λίγο γιαούρτι 2% λιπ. 
Κάνω τσιγαράκι και πάω να την "πέσω"...
Καληνύστες! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου