14 Οκτ 2015

Τετάρτη 14 Οκτώβρη. Ημέρα 16η. Πάμε!

παμ παρακάτ λοιπόν...
έπρεπε να ζυγιστώ χτες αλλά το απέφυγα...
την επόμενη τρίτη λοιπόν κι ελπίζω τουλάχιστον 
να μην πήρα βάρος απ το τελευταίο ζύγισμα
ακόμα δε μπορώ να περπατήσω καλά
είμαι στο σπίτι μόνη μου
τα αγόρια είναι στο πήλιο
μου στέλνουν φωτογραφίες
τα νεύρα μου!!!
πρέπει όμως να αυτοπεριοριστώ
όσο κι αν είναι δύσκολο...

αφού πέταξα ότι σαβούρα υπήρχε στο ψυγείο και στα ντουλάπια
από τις προηγούμενες μέρες


έφαγα το πρωινό μου



ένα μήλο και γιαούρτι με μούσλι

το μεσημέρι έφαγα κοτόπουλο με μπάμιες 
δεν κατέβαινε με τπτ το κοτόπουλο
σιχαίνομαι το κοτόπουλο!!!
και σκεφτόμουν εκείνη την ολόκληρη ΙΟΝ αμυγδάλου  να κολυμπά στο γιουβέτσι  εκει στη σακούλα των σκουπιδιών

κι έπνιξα τον πόνο μου σε ένα μπωλάκι ηλιοσπόρια 







για βράδυ έφτιαξα μια μαρουλοσαλάτα, ένα αυγό βραστό κι ένα μηλαράκι που το άλλο του μισό είναι μέσα στη σαλάτα
  και λέω να σταματήσω κάπου εδώ...

καλή και "ήρεμη" νύχτα ναχουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου