14 Οκτ 2015

είμαστε ακόμα ζωντανοί...





δε θα δικαιολογηθώ

110 κιλά δεν έγινα για πλάκα
ήταν η ίωση, μετά έκατσε κι ένα διάστρεμμα στο πόδι
με την ίωση το 'σωσα δεν είχα κι όρεξη
κι εκεί που ετοιμαζόμουν για το ταξίδι μου 'κατσε το ποδάρι!
οπότε το έριξα στις μάσες... 

παμ παρακατ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου