9 Οκτ 2015

8η Οκτώβρη. Ημέρα 10η




πφφφφ ανέβηκα στη ζυγαριά παρόλο που δεν έκλεισε η εβδομάδα μου και είδα ότι πήρα ένα ολόκληροοο κιλό!!! μα δεν τρώω τπτ! ίσως να φταίει αυτό, όπως λεν οι διαιτολόγοι κι οι φίλοι μου οι λόγιοι... θα δείξει...

ενιγουέι
πάμε στη χτεσινή καταγραφή...

πρωινό στο γραφείο
τα συνηθισμένα: γιαούρτι με μούσλι και μια μπανάνα και ένα κομματάκι απ το κουλούριον θεσσαλονίκης που με κέρασε η ελένη




σχόλασα αργά και πήγαμε για φαγητό σε ένα μεζεδοπωλείο
ήπια 2 ποτήρια κόκκινο κρασί (μικρά)
και έφαγα ότι φαίνεται  (σαλάτα μαρούλι, 6 σαρδελάκια και 4 τηγ πατάτες)
και λίγο ακόμα σαλάτα 

αργότερα στο σπίτι έφαγα μια μπανάνα

αυτά και εις άλλα με υγεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου