looking for the great escape...
looking for... ένα μικρό ταξίδι την επόμενη εβδομάδα στο πήλιο κι ένα μεγάλο την άνοιξη στη σκωτία
όμως για το μεγάλο ταξίδι πρέπει ναμαι αρκετά ελαφρύτερη
οπότε πάμε...
χτες συνεχίστηκαν οι γραστρο...ενοχλήσεις ακριβώς μετά το πρωινό μου
η κλασσική μπανάνα, το γιαούρτι με μούσλι
για αργότερα συνέχισα με τον "ευεργετικό" λαπά και 2 μικρά μπιφτέκια
και μετά αργά το βράδυ καθώς βλέπαμε ταινία τσίμπησα μια χουφτίτσα ποπκορν και 2 γουλιές μπύρα απ τον παναγιώτη...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου