4 Οκτ 2015

3η Οκτώβρη. Ημέρα 5η

και η γρίππη καλά κρατεί...


   


το πρωί άλεσα 2 μήλα που είχαν ξεμείνει
στο ψυγείο για μέρες τα έβαλα στο φούρνο
μικροκυμάτων με κανέλα και πρόσθεσα και
γιαουρτάκι  όλυμπος με λίγα λιπαρά, νοστιμότατο!






τι μαγειρεύουμε σήμερα; κοτόσουπα ότι πρέπει για τη γρίππη! πήγε ο παναγιώτης για ψώνια, πήρε ένα κοτόπουλο αυτά τα κίτρινα του βασιλόπουλου που λένε πως ζούν ελεύθερα... και λαχανικά για τη σούπα (καρότα, κολοκύθια, πιπεριές, σελινόριζα, κρεμύδια) Φτιάξαμε μια σούπα βελουτέ χωρίς λάδι μιας κι έβγαλε το κοτόπουλο αρκετό λίπος) 


 έφαγα, μάλλον ήπια 2 μπωλάκια 
κοτόσουπα με το που έγινε


 η μέρα κύλησε με χαμομήλια και μέλι


 
και το βράδυ προσπάθησα να βάλω 
και λίγο κοτόπουλο στη σούπα                      
(σιχαίνομαι το κοτόπουλο) τελικά μόνο
το φωτογράφησα, δεν το έφαγα, δεν μπόρεσα... 
περιορίστηκα σε σκέτη σούπα




έτσι πέρασε το σαββατάκι... κοκουνινγκ κυριολεκτικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου