5 Οκτ 2015

4η Οκτώβρη. Ημέρα 6η

και η ίωση καλά κρατεί γμ την ατυχία μου
περπάτημα καθόλου 3 μέρες τώρα και φαγητό ότι ναναι
ενιγουέι δεν την έπεσα στα γλυκά, κάτι είναι κι αυτό 


 


το πρωινό μου χαμέμηλον με μια κγ μέλι,
2 κρίσπις, γραβιέρα και 3 χουρμάδες

όλη μέρα έπινα χαμέμηλα κι έβηχα σαν γαιδούρι, ευτυχώς έπεσε ο πυρετός

έφαγα 2 μπωλάκια κοτόσουπα χωρίς κοτόπουλο και ένα ολόκληρο σακούλι κρίσπις είτε με τη σούπα είτε με τα χαμομήλια













το βράδυ έφαγα φρουτάκια, σύκα και πεπόνι, ίσως το καλύτερο πεπόνι για φέτος, βιολογικό αν και δεν έχει να κάνει συνήθως βιολογικά ψωνίζω, αλλά τόσο νόστιμο πεπόνι είχα χρόνια να φάω 


2 σχόλια:

  1. Περαστικά σου εύχομαι!
    Μπράβο σου που δεν "την έπεσες" στα γλυκά!
    Αυτήν την λαχανικο-κοτόσουπα την λιγουρεύομαι! Πρέπει να 'ναι πολύ νόστιμη!
    Επίσης, ο συνδυασμός παξιμάδι-γραβιέρα-χουρμάδες... πολύ γκουρμεδιά!
    ;-)
    Καλή συνέχεια και καλή ανάρρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ
    όμως ήταν χάλια η γραβιέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή