6 Οκτ 2015

5η Οκτώβρη. Ημέρα 7η

   

η ίωση συνεχίζει να με ταλαιπωρεί... 


 

πρωινό: τσάι με 1 κγ μέλι,   
3 κρίσπις και λίγο κατίκι













 

στη συνέχεια κάποια στιγμή το απόγευμα 
 ψάρι γλώσσα στο φούρνο με ελάχιστο      
λάδι και λίγο ντοματοχυμό και λαχανικά 
μαγειρεμένα στον ατμό






δεν έφαγα τίποτε άλλο γιατί κοιμήθηκα αρκετά νωρίς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου