1 Οκτ 2015

30 Σεπτέμβρη. Ημέρα 2η


30 Σεπτέμβρη. Ημέρα 2η


ακόμα εδώ κι ας μην πέρασε μια μέρα χεχε






πρωινό στο γραφείο, άργησα να ξυπνήσω ως συνήθως κι έτρεχα πανικόβλητη... πρέπει κάποια στιγμή να το φτιάξω αυτό! (2Μ)








το μεσημεριανό μου: μιά ίδια απ τα χτες! φακές, έξι ελιές κι ένα σπιρτόκουτον φέτα. πρόσθεσα κι ένα παξιμαδάκι από τα πολύ ωραία του παπαδόπουλου τα μεσόγειος αυτά με το γλυκάνισο (5Μ)





το απογευματινό μου, μια καλλιτεχνική μπανάνα (!!!) ενώ ο τζοντζον ήθελε να με κεράσει από το κρουασάν σοκολάτας που έτρωγε! όχι ευχαριστώ, έχω τη μπανάνα μου



βραδάκι στα εξάρχεια πίνουμε κρασιά τρώμε πιτόγυρα, εεε όχι εγώ, εγώ περιορίστηκα σε ένα φρεντο εσπρέσσο σκέτο που με θέρισε και μετά κατέφυγα στο σταντουιτσάδικο της γωνίας παίρνοντας ένα τοστ με τυρί και ντομάτα (3Μ)






αργά το βράδυ είναι η αλήθεια ότι ψιλοπείναγα αλλά το 'ριξα στη μαγειρική και ξεχάστηκα
μπιφτέκια κοτόπουλου για αύριο! 

10 ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΥΝΟΛΟ!!!





 


Χτες δεν περπάτησα αρκετά μιας και ήμουν πολύ κουρασμένη από το 2ωρο ορθοστασίας έξω από το Γεν. Κρατικό Νίκαιας














και το νερό το κρούσταλλο να ρέει απ’ τις οθόνες...



2 σχόλια:

  1. Πολύ καλή η διατροφή σου και σήμερα, αν και έφαγες λίγο!
    Η μπανάνα όλα τα λεφτά!! Εσύ την ζωγράφισες;
    Το τραγούδι υπέροχο!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πρέπει να αυξήσω τα λαχανικά μου, αλλά δε μου πολυαρέσουν χεχε
    η μπανάνα είναι κλεμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή