30 Σεπτέμβρη. Ημέρα 2η
ακόμα εδώ κι ας μην πέρασε μια μέρα χεχε
πρωινό στο γραφείο, άργησα να ξυπνήσω ως συνήθως κι έτρεχα πανικόβλητη... πρέπει κάποια στιγμή να το φτιάξω αυτό! (2Μ)
το μεσημεριανό μου: μιά ίδια απ τα χτες! φακές, έξι ελιές κι ένα σπιρτόκουτον φέτα. πρόσθεσα κι ένα παξιμαδάκι από τα πολύ ωραία του παπαδόπουλου τα μεσόγειος αυτά με το γλυκάνισο (5Μ)
το απογευματινό μου, μια καλλιτεχνική μπανάνα (!!!) ενώ ο τζοντζον
ήθελε να με κεράσει από το κρουασάν σοκολάτας που έτρωγε! όχι ευχαριστώ,
έχω τη μπανάνα μου
αργά το βράδυ είναι η αλήθεια ότι ψιλοπείναγα αλλά το 'ριξα στη μαγειρική και ξεχάστηκα
μπιφτέκια κοτόπουλου για αύριο!
10 ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΥΝΟΛΟ!!!
Χτες δεν περπάτησα αρκετά μιας και ήμουν πολύ κουρασμένη από το 2ωρο ορθοστασίας έξω από το Γεν. Κρατικό Νίκαιας
και το νερό το κρούσταλλο να ρέει απ’ τις οθόνες...


Πολύ καλή η διατροφή σου και σήμερα, αν και έφαγες λίγο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μπανάνα όλα τα λεφτά!! Εσύ την ζωγράφισες;
Το τραγούδι υπέροχο!
:-)
πρέπει να αυξήσω τα λαχανικά μου, αλλά δε μου πολυαρέσουν χεχε
ΑπάντησηΔιαγραφήη μπανάνα είναι κλεμένη