Από μωρό μου άρεσε η φρουτόκρεμα έλεγε η μαμά μου
Ως μεγάλη ναι προτιμώ τους χυμούς ή τα πολτοποιημένα φρούτα (εκτός του πεπονοκαρπουζιού) από το να μασάω φρούτα... γενικώς βαριέμαι να μασάω, τα καταπίνω όλα αμάσητα χεχε
πρωινάκι η φρουτόκρεμά μου (ένα μήλο, μια μπανάνα λίγο κανέλα και 3 κσ γιαούρτι) μπλιαχ εμφανισιακά αλλά νοστιμότατο
αργότερα έφαγα ένα ντακάκι με ντομάτα, λίγο λάδι και κα(θ)τίκι δομοκού
το μεσημέρι έφαγα ένα μπιφτέκι, μανιτάρια ψητά με λίγο λάδι και μπαλσάμικο
βραδυνό ντακάκια με καθίκι δομοκού, λάδι, ντομάτα και 4 ελιές
αργότερα...
τα γνωστά ηλιοσπόρια,
γύρω στα 70 γρ.
χτες είχα μια έντονη διάθεση να φάω πίτσα, έφτασα μέχρι του σημείου να κάνω την παραγγελία ονλάιν απ το σάιτ της dominos και τελευταία στιγμή το ακύρωσα
βολεύτηκα με τα ντακάκια μια χαρά... λιγότερες θερμίδες και ξέρεις και τι τρως...
οκ το σώσαμε χτες :)
κι ως που να συναντήσουμε της δίψας μας τα δώρα
χαρούμενοι ανεβαίνουμε τη γελαστή ανηφφφόρα...
Ως μεγάλη ναι προτιμώ τους χυμούς ή τα πολτοποιημένα φρούτα (εκτός του πεπονοκαρπουζιού) από το να μασάω φρούτα... γενικώς βαριέμαι να μασάω, τα καταπίνω όλα αμάσητα χεχε
πρωινάκι η φρουτόκρεμά μου (ένα μήλο, μια μπανάνα λίγο κανέλα και 3 κσ γιαούρτι) μπλιαχ εμφανισιακά αλλά νοστιμότατο
αργότερα καθάρισα ένα αγγούρι,
έβαλα αλάτι, πιπέρι και μπαλσάμικο
και το μοιράστηκα με την ελένη στο γραφείοαργότερα έφαγα ένα ντακάκι με ντομάτα, λίγο λάδι και κα(θ)τίκι δομοκού
το μεσημέρι έφαγα ένα μπιφτέκι, μανιτάρια ψητά με λίγο λάδι και μπαλσάμικο
βραδυνό ντακάκια με καθίκι δομοκού, λάδι, ντομάτα και 4 ελιές
αργότερα...
τα γνωστά ηλιοσπόρια,
γύρω στα 70 γρ.
χτες είχα μια έντονη διάθεση να φάω πίτσα, έφτασα μέχρι του σημείου να κάνω την παραγγελία ονλάιν απ το σάιτ της dominos και τελευταία στιγμή το ακύρωσα
βολεύτηκα με τα ντακάκια μια χαρά... λιγότερες θερμίδες και ξέρεις και τι τρως...
οκ το σώσαμε χτες :)
κι ως που να συναντήσουμε της δίψας μας τα δώρα
χαρούμενοι ανεβαίνουμε τη γελαστή ανηφφφόρα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου