13 Νοε 2015

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου. Ημέρα 44η

Απεργούσαμε χτες οπότε ενημερώνω σήμερα και για τις δυό μέρες



Πρωινό: 2 αυγά και ένα κομμάτι παρμεζάνα






 

το μεσημέρι 2 μπιφτεκάκια στο γραφείο







και το βράδυ στο εξάρχειο αφού ήπχαμε τους καφέδες μας
πήγαμε σε ένα συνεργατικό μεζεδοπωλείο τη γκρίφα που "έχει καλό συκώτι..."
κι αφού μας έπρηξε το ...συκώτι η πασίφα γκαρσόνα για τους ζαπατίστας
φάγαμε τα ωραία μεζεδάκια...



σαλάτα πολίτικη, χούμους και ένα αράβικο πιτάκι


                              αράβικο πιτάκι με καγιανά
                                 




να και το υπέροχο, πραγματικά τέλειο συκωτάκι

ήπια και 250ml μαλαγουζιά που ήταν καλή!





το βράδυ κοιμήθηκα με τη λελε στο εξάρχειο 
γιατί είχαμε πορεία την επόμένη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου