13 Νοε 2015

Πέμπτη 12 Νοέμβρη. Ημέρα 45η






Ξυπνήσαμε το πρωί 
κι αφού ήπχαμε τον ελληνικό μας στο σπίτι 
έφαγα μια μπάρα δημητριακών 



 

Μετά πήγαμε μουσείο που ήταν και το κάλεσμα για την πορεία 
και ήπιαμε έναν ακόμα καφέ στον κήπο του μουσείου. 
Μας έφεραν και κάτι μικρά κρουασανάκια βουτύρου  
που εντάξει δυσκολεύτηκα αλλά το 'φαγα






Μετά την πορεία πήγαμε για καφέ αλλά το στομάχι μου διαμαρτυρόταν....
Ο κύβος ερρίφθη! Πάμε "όξονου". Ε φυσικά πάμε... αλλά μην πάρουμε αυτές τις υπέροχες πατάτες... δε θα τ'αντέξω!
Πήγαμε και πατάτες πήραμε και ποικιλία επίσης
κι εκείνο το υπέροχο κρασί του! Ήπια 2 ποτήρια!


οι πατατούλες μου... ε δεν είναι και λίγες
αντιστάθηκα όμως στη δεύτερη μερίδα που ήρθε αργότερα




τα μεζεδάκια μου
ένας κολοκυθοκεφτές, κάτι κρεατικά μάλλον χοιρινά
λίγο αγγούρι κι ένα κομμάτι ανθότυρο
έκλεψα στη συνέχεια απ το μεγάλο πιάτο μερικά ντοματάκια
αλλά μόνο αυτά!









το βράδυ γύρισα σπίτι μαγείρεψα για την επόμενη μέρα χοιρινό με πρασοσέλινο και πιλάφι δια τον υιό. αργά το βράδυ στη νυχτοβασία μου έφαγα ένα μπωλάκι με τυρί φέτα (δε φωτογραφήθηκε 















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου