πρωινό: ένα πορτοκάλι και 2 ρυζογκοφρέτες (ξέχασα να πάρω το γιαούρτι)
το μεσημέρι έφαγα στο γραφείο χοιρινό πρασοσέλινο ένα μικρό ταπεράκι
και το βράδυ ενώ ετοιμαζόμουν να φτιάξω μια σαλάτα έρχεται πεσκέσι από τη γειτόνισσα
τυροπιτάκια να δώσω και στο γιο μου... τρώει η μάνα και του παιδιού δε δίνει... έφαγα πέντε κι άφησα τρία ε και άφησα και τη σαλάτα χεχε
είχα μια μικρή δυσπεψία οπότε κατέβασα και μια πράσινη κόλα και ηλιοσπόρια μετά...
το μεσημέρι έφαγα στο γραφείο χοιρινό πρασοσέλινο ένα μικρό ταπεράκι
και το βράδυ ενώ ετοιμαζόμουν να φτιάξω μια σαλάτα έρχεται πεσκέσι από τη γειτόνισσα
τυροπιτάκια να δώσω και στο γιο μου... τρώει η μάνα και του παιδιού δε δίνει... έφαγα πέντε κι άφησα τρία ε και άφησα και τη σαλάτα χεχε


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου