16 Νοε 2015

Σάββατο 14 Νοέμβρη. Ημέρα 47η

εεε μα θαρρώ πως ξυπνήσαμ' αργά...

πρωινό ένα μηλαράκιον με μια μπανάνα και γιαούρτι στο μπλέντερ και κανελίτσα
καφεδάκι μετά του υιού στα φάληρα που πλένεσαι
πεινούλες ο υιός τοστάκι και για τη μαμά
το πατατάκι του το πάσαρα

 κάτσαμε όλη μέρα έξω πήγαμε στο πάρκο των ζώων και χαζεύαμε τον λέιζι που έτρεχε σαν παλαβός εδώ κι εκεί

το απόγευμα αργά αφού είδαμε και τον ήλιο να πέφτει
γύρισα σπίτι κατάκοπη έφαγα τον χοίρο μου
 






και το βράδυ αργά... τα γνωστά σπόρια και πρασινόκολα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου