και πάλι ξυπνήσαμ' αργά...
πρωινό δεν είχε, είχε σκέτο γκαφέ
και ασχολήθηκα με το μαγείρεμα... έφτιαξα γίγαντες για τα αγόρια και κοτομπίφτεκα για μένα
έφαγα αργότερα ενάμισι κοτομπίφτεκο και μια μπωλάρα λαχανοσαλάτα με μπόλικο ξύδι και σκόρδο και θυμήθηκα τα χρόνια τα φοιτητικά που είχα φάει τόσο λαχανοσαλάτα που τη σκάθκα... (ήταν το εύκολο φτηνό βραδινό μας για χρόνια με τη μαρία...)
αργότερα το απόγευμα έφαγα ένα μήλο
και μετά ένα παξιμαδάκι με φέτα-ντομάτα και λαδάκι
πολύς ο υδατάνθρακας και πάλι...
συνέχισα με ηλιοσπόρια και πρασινόκολα
εχω κολλήσει με τα ηλιοσπόρια από τότε που είχα τον βήχα
και τα έτρωγα για να μην καπνίζω...
τεσπα τρίτη κοντή γιορτή δε λένε;
θα δείξει...
[edit]
εξέχασα το ρόδι μου!!!
έφαγα κι ένα παν-γλυκο ρόδι το απόγιομα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου