18 Νοε 2015

Τρίτη 17 Νοέμβρη. Ημέρα 50η

της ...πεντηκοστής το ανάγνωσμα!!!

πρωινό στο γραφείο παράγγειλα ένα τοστ (τυρί, ντομάτα, χωρίς βούτυρο) γιατί δεν πήρα κάτι μαζί μου απ το σπίτι... μέγα σφάλμα όπως είδα στη συνέχεια...
έφαγα το μισό μιας και κάτι μου βρωμούσε... μάλλον έβαλαν βούτυρο









μας ανακοίνωσαν ότι έχουμε ημιαργία (είδες ο τσίριζα;  )
με βόλεψε γιατί είχα σκοπό να πάρω άδεια για να πάω στην πορεία για το πολυτεχνείο
έφυγα λοιπόν πήγα για καφεδάκι με τα παιδιά αλλά το στομάχι διαμαρτυρόταν έντονα
είπα να πάμε κάπου να φάμε κάτι πριν την πορεία, αλλά δεν υπήρχε διάθεση
έτσι τσίμπησα πέντε ολόκληρα μπισκότα που με κέρασε η λελε






περιμένοντας να ξεκινήσει η πορεία ξαναήπιαμε καφέ στην κλαυθμώνος
και πήρα μια τυρόπιτα από το καφέ... κι αυτή μου βρωμούσε... τι έχω πάθει; έγγυος στα 52 αχαχαχα
ένιγουέι έφαγα κάτι λιγότερο από το μισό 




κατά τη διάρκεια της πορείας το ντινάκι πήρε σοκολάτα υγείας από το περίπτερο... ρε τι έχουμε πάθει σήμερα... γενικά τις σοκολάτες "υγείας" τις αντιπαθώ, σοκολάτα και πίκρα δεν πάει... όσο περισσότερο γάλα και ζάχαρη τόσο καλύτερα. μου προτείνει λοιπόν τη σοκολάτα λέω μπα όχι και με καμάρι ανακοινώνων πως ΕΓΩ έχω να φάω σοκολάτα από 28 σεπτέμβρη... ε τελικά ενδίδω γιατί χρειαζόμουν λίγη ...ενέργεια τόσες ώρες στο δρόμο (δικαιολογίες βρίσκω στο τσακμπαμ χεχε ) και λέω ας τσιμπήσω ένα κομμάτι, μια μικρή μπαρίτσα. apisteftabl! μου φάνηκε τόόόσο γλυκιά! έχει να κάνει προφανώς με το ότι απέχω τόσο καιρό από τα προκατ γλυκά.
 



στη συνέχεια πάμε να φάμε όλοι μαζί στον αχιλλέα στα εξάρχεια
πήρα μελιτζάνες,  τσίμπησα λίγο φέτα και καμιά δεκαριά πατάτες που κυκλοφορούσαν στο τραπέζι και ήπια και μια φιξούλα










[edit] έφαγα και την κόρα από μια φέτα ψωμί που τη βούτηξα στη σάλτσα 
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου