17 Νοε 2015

7η εβδομάδα... απώλειες γ@μ@ τα

101,5
διακόσια γραμμάρια έχασα
βιάζομαι να φύγω για την πορεία του πολυτεχνείου
οπότε περιορίζομαι σε απλή καταγραφή
και αυτό:

[edit] πάνω στη βιασύνη μου με έκλεψα εκατό γραμμάρια χοχοχο. 300 γρ έχασα οεεεοοοο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου