πρωινό: 3 ρυζογκοφρέτες,
μια μπανάνα και ένα πορτοκάλι

στη συνέχεια πήρα μια σαλάτα από το ΑΒ
και έβαλα λίγο μπαλσάμικο και ελάχιστο λάδι
που έχω καβάτζα στο γραφείο
το βράδυ είχαμε κανονίσει να πάμε για ψαράκι στη πειραική με ελεάννα
στο δρόμο μυρίσαμε κοψίδια και την κάναμε για "μουρούζη"
μιά ώρα δρόμος!
επειδή πεινούσα πολύ πήρα από το περίπτερο μπισκοτάκια, έφαγα τρία
το τερμάτισα στο ταβερνείο! ψωμί, τηγανητές πατάτες κλπ κλπ
τα πρώτα: κοκορέτσι, φέτα
φρυγανισμένο ψωμί με λάδι
τα δεύτερα: πατάτες τηγανητές, φέτα, ψωμί
και τα τρίτα... δυό παιδάκια
είχα φρακάρει, δεν πήγαινε τπτ άλλο κάτω χαχαχα
μια μπανάνα και ένα πορτοκάλι
στη συνέχεια πήρα μια σαλάτα από το ΑΒ
και έβαλα λίγο μπαλσάμικο και ελάχιστο λάδι
που έχω καβάτζα στο γραφείο
το βράδυ είχαμε κανονίσει να πάμε για ψαράκι στη πειραική με ελεάννα
στο δρόμο μυρίσαμε κοψίδια και την κάναμε για "μουρούζη"
μιά ώρα δρόμος!
επειδή πεινούσα πολύ πήρα από το περίπτερο μπισκοτάκια, έφαγα τρία
το τερμάτισα στο ταβερνείο! ψωμί, τηγανητές πατάτες κλπ κλπ
τα πρώτα: κοκορέτσι, φέτα
φρυγανισμένο ψωμί με λάδι
τα δεύτερα: πατάτες τηγανητές, φέτα, ψωμί
και τα τρίτα... δυό παιδάκια
είχα φρακάρει, δεν πήγαινε τπτ άλλο κάτω χαχαχα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου