23 Νοε 2015

Σάββατο 21 Νοέμβρη. Ημέρα 54η

ήρθε πάλι η σιτερούλα απ το χωριό και μας έφερε καλούδια!!!

πρωινό πορτοκαλόχυμος από πορτοκάλια του κήπου μας κι ένα αυγό 






στη συνέχεια ανέβηκα στο κέντρο, είχε πορεία αντιφασιστική...
τα 'φτυσα στο σύνταγμα, έχω τραυματίσει τον τένοντα στο γυμναστήριο και πήγαμε για καφέ


περάσαμε από το "ΑΡΙΣΤΟΝ"... 
από μέρες ήθελα να φάω μια τυροπιτούλα εδώ, δεν έφαγα όλο το ταψί οκ αλλά μια κουρού, άνετα έτρωγα και δεύτερη αλλά ...κρατήθηκα

 










ήπιαμε καφεδάκι στην παλιά βουλή, πήρα ένα καπουτσίνο


γύρισα σπίτι κι έφαγα ντολμαδάκια ποντιακά με μαύρα λάχανα, ελάχιστο ρύζι , κιμά και μπόλικο λεμόνι
στη φωτο είναι η πρώτη δόση... αλλά δεν έμεινα εκεί!


έφαγα συνολικά κατά τη διάρκεια της μέρας δώδεκα!!!
πηγαινοερχόμουν στο ψυγείο, άνοιγα το τάπερ και έπαιρνα από έναν! 
ήπια στη συνέχεια και cocacola zero
 


            για τη χώνεψη....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου