πρωινό χυμό από 2 πορτοκάλια και 2 μανταρίνια
στη συνέχεια πήγαμε για καφέ στην πλατεία με τη σιστερούλα και τον υιό
ήπια έναν καπουτσίνο κι έφαγα και τα δύο συνοδευτικά μπισκοτάκια κανέλας
στη συνέχεια...
έφτιαξα σπανακοτυρόπιτα με χορταράκια από το χωριό, πλυμένα έτοιμα!
ευκολάκι...
κι έφαγα δυό κομματάκια
με τράταρε ο γιος μου 7-8 σουτζουκάκια που έφτιαξε μόνος του
και το βράδυ έφαγα αφού τα καθάρισα από τις σάλτσες τους τα δύο από τα τρία σουτζουκάκια
ήταν πολύ νόστιμα!
ήταν λίγο μεγάλα για σουτζουκάκια, αλλά οκ πρώτη του φορά είναι.
κοιμήθηκα νωρίς, γύρω στις έντεκα
και στη μία περίπου ξύπνησα
πεινούσα και έφαγα τέσσερις ελιές και μια λεπτή φέτα ψωμί
ξαναξύπνησα στις 3 και έφαγα πάλι μια φέτα ψωμί με κατίκι δομοκού
δεν τα φωτογράφησα γιατί ήταν κλειστό το κινητό και... η λαχτάρα μου να καταβροχθίσω ότι υπήρχε ήταν έντονη!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου