24 Νοε 2015

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου. Ημέρα 56η

πρωινό:χυμός από 2 πορτοκάλια και μια φέτα ψωμί με κατίκι
το ψωμί που παίρνω είναι το "αργοψημένο ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ", σταρένιο 102 θερμ. ανά φέτα
στο γραφείο έφαγα ντολμαδάκια που πήρα απ' το σπίτι, ήταν πέντε, δύο φίλεψα στην ελένη κι ένα κομμάτι σπανακόπιτα

 









 

 
μετά το γυμναστήριο έφαγα ένα πορτοκάλι








το απόγευμα ήπια ένα ποτήρι κόκκινο κρασί στο βαμπένε
και γύρισα σπίτι κατάκοπη και με πονοκέφαλο
κοιμήθηκα απ' τις οκτώμισι και ξύπνησα γύρω στις έντεκα.
πεινούσα κι έφαγα ένα μικρό κομμάτι σπανακοτυρόπιτα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου