24 Νοε 2015

8η εβδομάδα... σήμερα είμαι απλά χαρούμενη!





ανέβηκα στη ζυγαριά με μισή καρδιά
ήλπιζα τουλάχιστον να μην έχω πάρει βάρος μετά τα γιουρούσια...
έδειξε 100,4
ανέβηκα 3-4 φορές νομίζοντας ότι κάτι λάθος γίνεται...
ίδια η ένδειξη!
είμαι πολύ χαρούμενη
ναι πρέπει να ....
να....
μα δε γαμιέται
σήμερα είμαι απλά χαρούμενη! 

τραγουδάκι:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου