30 Νοε 2015

Σάββατο 28 Νοεμβρίου. Ημέρα 61η


δεν είχα διάθεση να φάω τίποτε
ξύπνησα το πρωί με ερυγές


έφαγα αργά το μεσημέρι ένα πιάτο με πατάτες βραστές
 γενικότερα είμαι καλύτερα
αλλά φοβάμαι να φάω




το βράδυ μαγείρεψα γιουβαρλάκια
έβαλα επίτηδες λίγο λεμόνι
κι έφαγα ένα πιάτο
ευτυχώς δεν είχα ερυγές κλπ κλπ

αυτά έφαγα όλη μέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου