Σάββατο 28 Νοεμβρίου. Ημέρα 61η
δεν είχα διάθεση να φάω τίποτε
ξύπνησα το πρωί με ερυγές
έφαγα αργά το μεσημέρι ένα πιάτο με πατάτες βραστές
γενικότερα είμαι καλύτερα
αλλά φοβάμαι να φάω
το βράδυ μαγείρεψα γιουβαρλάκια
έβαλα επίτηδες λίγο λεμόνι
κι έφαγα ένα πιάτο
ευτυχώς δεν είχα ερυγές κλπ κλπ
αυτά έφαγα όλη μέρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου