28 Νοε 2015

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου. Ημέρα 60η

ξεκινάει η μέρα με πόνο στον οισοφάγο πάλι

κάνω το λάθος και τρώω φρούτα με γιαούρτι
έγινα χειρότερα


πηγαίνω σπίτι και φτιάχνω λίγο λαππά χωρίς λεμόνι, τον έφαγα, πεινούσα πολύ μα μετά από λίγο είχα θέμα...


μετά από παρότρυνση της φίλης της ελεάννας από τα λοντίνα
έβρασα πατάτες κι έφαγα 3 πατάτες με ελάχιστο λάδι και αλάτι
και πιο αργά έφαγα άλλες δύο αλλά χωρίς λάδι, γιατί μου έπεσε λίγο βαρύ στις προηγούμενες
και πήγα για νάνι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου