27 Νοε 2015

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου. Ημέρα 59η


σήμερα είναι μια άλλη μέρα...
βγαίνω απ το σπίτι με δυό σακούλες στο χέρι
στη μια είναι ότι απέμεινε απ τα χτεσινά σκουπίδια
και στην άλλη το φαγητό για το γραφείο (μια μπανάνα, ένα μήλο κι ένα γιαούρτι 2%)
που το έκανα φρουτόκρεμα προσθέτοντας και το μούσλι μου :)

αργότερα προσπάθησα να φάω απ το συκώτι που έφτιαξα αλλά με την πρώτη μπουκιά πήγα wc
κάτι με πείραξε
όλη την υπόλοιπη μέρα ο οισοφάγος μου ήταν χάλια

δεν έφαγα τίποτε


προς το βράδυ, αφού μαγείρεψα σπανακόρυζο με ελάχιστο λάδι και ρύζι
επειδή πεινούσα πολύ, έφαγα 2-3 κουταλιές

και πήγα για ύπνο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου