26 Νοε 2015

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου. Ημέρα 58η

πρωινό: γιαούρτι με ρύζι μαύρο (πρώτη φορά έφτιαξα... ή κάτι δεν έκανα καλά ή δεν...ξέρω... μια αηδία, λασπωμένο κλπ)

    .
    .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
συνέχισα στο σπίτι... με  τρεις kinder bueno

μετά χτύπησα ένα προφιτερόλ
αργότερα μισό σακούλι πατατάκια tsakiris και μια κοκα κολα















και το βράδυ μια σοκολάτα ΙΟΝ αμυγδάλου








ε αυτή ήταν η πρότερη διατροφή μου
χτες χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο
(η διάθεσή μου ήταν γενικά καλή)
...κύλησα
πέρασα όταν σχόλασα από το σούπερ μάρκετ για να πάρω μια σαλάτα... δεν την πήρα τη σαλάτα και κατευθύνθηκα στο αγαπημένο μου τμήμα ε και μετά έκανα μια στάση στο γλυκατζίδικο...
αγόρασα ένα σωρό μαλακίες, όπως έκανα και στο παρελθόν
άραξα καναπέ και...
έτρωγα...
έτρωγα...
μέχρι και το βράδυ ξύπνησα στις 3 έφαγα τη σοκολάτα, ξαναξύπνησα στις πέντε θα χτυπούσα άλλη μια... αλλά λέω σήμερα είναι μια άλλη μέρα... τελειώσαμε με τις βλακείες
ε και
ξύπνησα στις οκτώ....
πέταξα ότι απέμεινε και είχαν μείνει αρκετά
ετοίμασα το πρωινό μου κι έφυγα για δουλειά...
Σήμερα είναι μια άλλη μέρα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου