1 Νοε 2015

Παρασκευή 30 Οκτώβρη. Ημέρα 32η

κάθε μέρα στο γραφείο η ελένη με βλέπει να ετοιμάζω το γιαούρτι μου με τα διάφορα
και με έχει ζαλίσει για το κεφίρ και πόσο θρεπτικό είναι, πόσο καλύτερο απ το γιαούρτι που δεν είναι γιαούρτι αλλά χημεία κλπ κλπ
εε είπα να πάρω λοιπόν κεφίρ απ το σουπερμάρκετ...



έβαλα το μούσλι μου, τη μπανάνα μου κι ένα μικρό μήλο
μια αηδία το κεφίρ
μια ξίναααααα
δεν παλευόταν, 
οπότε τσίμπησα και 4-5 κριτσίνια απ της ελένης








γύρω στις τρεις άνοιξα το ταπεράκι με τους γίγαντες, εξαιρετικοί!


το βράδυ έφαγα μια σαλάτα με ελάχιστο λάδι και και φλοίδες παρμεζάνα



αργά, αργότερα... τα συνηθισμένα: ηλιόσπορος γύρω στα 100 γρ και ένα κουτάκι coca zero


το τερματίσαμε σήμερα βόλτα με το μανώλη και το λέιζι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου