1 Νοε 2015

Σάββατο 31 Οκτώβρη. Ημέρα 33η


Πολλές δουλειές σήμερα!!! Βγάζω χειμερινά και ότι αυτό σημαίνει....
Πρωινό δεν έφαγα, μόνο έναν καφέ ήπια

Ο γιος μου ήθελε μπριζόλες, είναι ένα φαγητό που δε μαρέσει ούτε να το φτιάχνω, ούτε να το τρώγω
Δε μαρέσει να το φτιάχνω γιατί δε ... δημιουργείς, όπως και να το κάνεις κρέας ψητό είναι βάζω λίγο μουστάρδα, λίγο πορτοκάλι αλλά μέχρι εκεί, αυτές τις "πινελιές" επιδέχεται... Τεσπα το μαγείρεψα, βόλευε κιόλας αφού είχα τόσες δουλειές

Κατάφερα(!!!) λοιπόν να φάω το 1/3 αυτής της μπριζόλας με λίγη σαλάτα
Δε μαρέσει το κρέας-κρέας εκτός των παϊδακίων, σε κιμά με τα διάφορα μυρωδικά οκ το τρώω

Τα επόμενα που έφαγα δεν τα φωτογράφησα χεχε
Μόλις τέλειωσα τις δουλειές στο σπίτι, αργά το απόγευμα κι αφού με πήρε ο ύπνος στον καναπέ, ξύπνησα με μια τρελή πείνα. Σκέφτηκα να βγω έξω να πάρω γλυκά, σοκολάτες, σουβλάκια, πίτσα, τα πάντα-όλα! Προς στιγμή κρατήθηκα, αλλά μετά από καμιά ώρα σκέφτηκα τις καθαρισμένες πατάτες στο ψυγείο, έτοιμες για τηγάνι που δεν τηγάνισα το μεσημέρι γιατί δεν ήρθαν κάτι φίλοι του υιού που περίμενα ε και τις έριξα στη φριτέζα... πάρτυ έκανα εγώ και οι πατατούλες! τις συνόδεψα με κοκακόλα ζίρο φυσικά

αύριο πάλι σκέφτηκα χεχε

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα!
    Είναι απολύτως φυσιολογικό που ξύπνησες με τεράστια πείνα το απόγευμα.
    Έφτασες τον οργανισμό σου στο σημείο να στερηθεί και να πεινάσει, αφού 1 καφές, λίγη πρασινάδα και 1 κομματάκι-δείγμα κρέατος δεν σου δίνουν ούτε το 1/10 της ενέργειας που χρειάστηκες κάνοντας δουλειές όλη μέρα!
    Για να εξαφανιστούν τα υπερφαγικά επεισόδια, χρειάζεται πρώτ' απ' όλα να δίνεις στον οργανισμό σου την ενέργεια που έχει ανάγκη, και να του την δίνεις μοιρασμένη μέσα στην ημέρα, ώστε να κρατάς την γλυκόζη στο αίμα σου σε φυσιολογικά επίπεδα. Το να μην τρώμε σχεδόν τίποτα για πολλές ώρες, ρίχνει πολύ την γλυκόζη στο αίμα. Αυτό στρεσάρει τον οργανισμό και αυτομάτως (και πολύ λογικά) μας κάνει να πεινάμε σαν τρελοί και να θέλουμε παχυντικές τροφές (αφού μόνο μ' αυτές θ' ανέβει γρήγορα ξανά η γλυκόζη). Και αυτό είναι απλά μια φυσιολογική και οργανική αντίδραση, χωρίς να παίζει ρόλο η συναισθηματική μας κατάσταση.
    Οπότε θα σε συμβούλευα να μην φτάνεις στο σημείο να στερείς τον εαυτό σου από την ενέργεια που έχει ανάγκη! Δεν φταίει μετά αυτός να μας ζητάει σουβλάκια και σοκολάτες!!
    Όλα αυτά στα γράφω με πολλή αγάπη, γιατί κι εγώ έχω κάνει πολλά τέτοια λάθη στο παρελθόν και απορούσα γιατί να με πιάνει τέτοια λύσσα κάποιες φορές. Μου πήρε καιρό να καταλάβω τί φταίει.
    Να είσαι καλά!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή