Ξύπνησα αργούτσικα με πονοκέφαλο...
Έφαγα μια μπανάνα
και μαγείρεψα γιουβαρλάκια, το αγαπημένο μου φαγητό
Ανακοίνωσα στην "αγία οικογένεια" πως πλέον κομμένες οι μπριζόλες και φαγητά που δε μαρέσουν γιατί μετά γουρουνιάζω. Σιγή ιχθύος...
Έφαγα τους γιουβάρλακους που δεν βγήκαν ακριβώς κιμαδόσουπα αλλά πάλι ψιλοδιαλύθηκαν. Με την Ελεάννα (σούπερ ντούπερ μαγείρισσα) καταλήξαμε στο ότι φταίει που δε βάζω πλέον πολύ όρυζα... Δε βαριέσαι νοστιμότατα βγήκαν... Θα τρώω για μέρες
Έφαγα μια μπανάνα
και μαγείρεψα γιουβαρλάκια, το αγαπημένο μου φαγητό
Ανακοίνωσα στην "αγία οικογένεια" πως πλέον κομμένες οι μπριζόλες και φαγητά που δε μαρέσουν γιατί μετά γουρουνιάζω. Σιγή ιχθύος...
Έφαγα τους γιουβάρλακους που δεν βγήκαν ακριβώς κιμαδόσουπα αλλά πάλι ψιλοδιαλύθηκαν. Με την Ελεάννα (σούπερ ντούπερ μαγείρισσα) καταλήξαμε στο ότι φταίει που δε βάζω πλέον πολύ όρυζα... Δε βαριέσαι νοστιμότατα βγήκαν... Θα τρώω για μέρες
αργότερα έφαγα γύρω στα 100 γρ ηλιοσπόρια
και κοκακόλα ζίρο (κακή συνήθεια αλλά δεν κόβονται όλα μαχαίρι....)
το βράδυ ήρθε η αδερφή μου από το χωριό με πολλά καλούδια,
χόρτα διάφορα, χαμομήλια, ελιές μαύρες και ξυδάτες(!!!) και "πατίκια"(!!!)
Τι είναι τα πατίκια;
Χεχε ένα τουρσί που έκανε η γιαγιά μου
και τρελαινόμουν να το τρώω όταν ήμουν μικρή!
Είχα να φάω πάνω από 30 χρόνια πατίκια
Οπότε όπως φαντάζεσαι το δείπνο είχε πατίκια, ελιές (12) και παξιμάδι με ελάχιστο λάδι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου