Πρωινό τα συνηθισμένα... γιαούρτι με μούσλι και μια μπανάνα
το μεσημέρι στο γραφείο έφαγα μια σαλάτα που πήρα απ το ΑΒ με ξύδι χωρίς λάδι
το απόγευμα ήπια έναν καπουτσίνο (2 φακ καντερέλ) με τη μαιρούλα και το μανώλη, και τσίμπησα και το μισό ενός μπισκότου που μας έφεραν ήταν κάτι σαν πτιμπερ (τους καφέδες συνήθως δεν τους αναφέρω γιατί είναι μαύροι χωρίς ζάχαρη, ή σακχαρίνη)
στο σπίτι έφαγα για βράδυ τα γιουβαρλάκια μου (!!!)
ήταν γεμάτο το μπολάκι απλά θυμήθηκα να το φωτογραφίσω μετά τις 3-4 κουταλιές... πολύ πείνα λέμεεε
περπατηματάκι
γράφτηκα και στο γυμναστήριο της γειτονιάς θα πηγαίνω για λίγο διάδρομο και βλέπουμε...


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου