9 Νοε 2015

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου. Ημέρα 39η


 






Πρωινό τα συνηθισμένα...
γιαούρτι με μούσλι και 
μια μπανάνα







 πήγα γυμναστήριο, αλλά ήμουν κουρασμένη και πιασμένη
δεν έκανα πολλά πράματα...

μετά έφαγα τα ποντιακά φασόλια μου 





αργότερα ήμουν έξω και πεινούσα πολύ, ήθελα να φάω ότι βρισκόταν γύρω μου
πατατάκια, γαριδάκια, πίτες, σοκολάτες
βολεύτηκα με κάτι που μαρέσει πολύ και δεν έχει τόσες θερμίδες
πήρα μια πίτα λαχματζούν σκέτη από το "σάββα" στο σταθμό



στο σπίτι αργά το βράδυ έφαγα κι ένα ντακ-άκι... με ελιές
 διαρκώς πεινάω... ίσως ευθύνεται η ...γυμναστική μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου