Πέμπτη 5 Νοεμβρίου. Ημέρα 38η
Πρωινό τα συνηθισμένα...
γιαούρτι με μούσλι και
μια μπανάνα σε πλαστικό ποτήρι
μετά έφαγα ένα κοτομπίφτεκο με λίγα χόρτα
και το απόγευμα πήγα γυμναστήριο
και μετά για καφέ, πείνασα και πήρα ένα καλαμάκι χοιρινό σκέτο
τούτα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου